sobota, 5 marca 2016

ELEKTRYCZNOŚĆ


My już wiemy jak należy bezpiecznie posługiwać się urządzeniami elektrycznymi. Ponadto wiemy, że należy chronić środowisko naturalne. Dlatego powinniśmy oszczędnie korzystać z energii elektrycznej!

Film edukacyjny: "Nie taki prąd straszny."






Sprawdziliśmy na własnych ubraniach oraz włosach, że zjawiska elektryczne występują również w przyrodzie. Między innymi: kiedy czeszemy włosy, które się elektryzują lub gdy widzimy pioruny na niebie.


















































4 komentarze:

  1. Super sprawa, że dzieciaki już od małych lat wiedzą co to jest elektryczność i jak sobie z nią radzić. Ja za to szanuję współpracę z dostawcą https://poprostuenergia.pl/ dzięki któremu bez problemu mam już zapewnione niższe rachunki za prąd.

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda sama elektryczność jest niezwykle ważna i ja jestem zdania, że również warto jest mieć w domach sprawną instalację elektryczną. Bardzo fajnie, że elektryk z firmy http://www.elektryk-gdansk.pl/ u mnie w domu wykonał znakomicie taką instalację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem zdania, ze warto jest co nieco wiedzieć o samej elektryczności ale do samych prac najlepiej jest wezwać elektryka. U mnie całością instalacji elektrycznych zajął się specjalista z http://www.elektryk-krakow.pl/instalacje-elektryczne i już wiem, że wybrałam mądrze.

    OdpowiedzUsuń

POŻEGNANIA NADSZEDŁ CZAS

Wszystko ma swój początek i koniec. Teraz nadszedł czas pożegnania. Trzy lata spędziliśmy razem ucząc się, poznając i ...